ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
torsdag, desember 29, 2005
Nyttårsforsetter
Nyttårsforsetter er ett kjent begrep. Vi mennesker bruker mye tid og krefter på og skulle forandre oss selv, enten det er og trene mer, eller slutte med ting og tang. Så hver nyttår så inngår vi løfter med oss selv, som i utgangspunktet vi ikke har klart og gjort noe med, frem til denne tid, så hvorfor skulle det være annerledes denne gang.
Vi prøver så godt vi kan og ta oss i nakken. Det har vi gjort siden vi vendte ryggen til Gud.
Den gode nyhet er at vi kan få slippe og lage masse forskjellige nyttårforsetter ,som de fleste ikke klare og holde. Kansje til en viss tid, men det gammle i oss vil altid være gammelt,og vil til slutt seire, visst vi ikke bytter ut det gammle med det nye. Det nye mennesket i Kristus.
Jeg har mye jeg kunne ønske og være forandret i som og trene mer, drikke mindre cola...osv.
Men jeg tror nyttårsløfte som kan ha varighet og forandring er, og la Jesus få forandre oss fra innsiden og ut.
Verden vil forandre oss fra utsiden og inn , men i lengden vil det rase sammen.
Men visst Den Hellige Ånd får forandre oss, Han som har tatt bolig i oss. vil du slippe og ha nyttårs forsetter resten av livet.
Min bønn til nyttårsforsett er: Gud vil du forandre meg, og gjøre meg mer lik deg.
AMEN!
posted by Trond Westby @ 8:10 p.m.  
3 Comments:
  • At 4:21 p.m., Blogger Kenneth said…

    AMEN Trond! Knallbra, good point!

     
  • At 12:06 a.m., Blogger Kjell Rune said…

    Amen. Eg joine deg på den.
    Godt nyttår, kompis.
    kR

     
  • At 4:00 p.m., Blogger Unknown said…

    amen broder! Nå e det ikkje lenge te me ska spela, sko fått te ein øving... Men me snakkes!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER