ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
onsdag, juli 18, 2007
Sommerimpuls
Nå nermer det seg med stormskritt første sommerimpuls. Som skal finne sted på en nedlagt flyhangar.
Forberedelser og øvelser for lovsangsteama er godt i gang. Det kommer til og være 4 lovsangs team fordelt på hele festivalen.
1 team fra Trondheim og Thomas,Christian og meg selv. Vårt team hadde første øving i dag. Må si jeg gleder meg utrolig.
Litt nye sanger blir det og for de som lurte på det :)
Ellers så satser vi på bra vær og masse fantastiske mennesker som kommer.
Om du vil ha mer info eller melde deg på kan du gå inn på impulsweb.no
posted by Trond Westby @ 2:38 a.m.  
2 Comments:
  • At 9:43 a.m., Blogger Kjell Rune said…

    Artig, artig... Dere må kose dere. Lykke til, Trond.

    kR

     
  • At 11:36 p.m., Blogger kjetil said…

    Konge! jeg kommer. Hvilken vei er det trond? du kan peke
    hehe :)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER