ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
onsdag, september 19, 2007
Nok en Oslo tur
Da var det duka for nok en Oslo tur. Denne gangen er det 100 års jubileum for pinsebevegelsen og hillsong United skal ha konsert i spektrum i morgen.
Så da reiser Helene,thomas,anne og meg selv med bil så tidlig som 8 i morgen tidlig. Og blir i oslo hele helgen. Det blir gøy!!! 
Til de som ikke skal på hillsong konserten kan kose seg med deres nye musikk video.



posted by Trond Westby @ 10:17 p.m.  
3 Comments:
  • At 11:02 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Ja, det har du kanskje venta lenge på. Kos dere masse og kjør fint.

    kR

     
  • At 11:20 a.m., Blogger Elling said…

    hvem er hillsong?:)

     
  • At 6:43 p.m., Blogger Elin said…

    hillsong er vel et stort band/lovsangsteam fra Australia som samler store mengder med folk på alle møtene sine.
    Hillsong United (som er de som er i Oslo) er de unge, og Hillsong er de "originale" hvis man kan kalle dem det..
    Veldig flinke!
    (hvis det ikke stemmer, får noen bare rette på meg) Hehe..

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER