ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
fredag, august 31, 2007
Høst semester
Ja jeg vet jeg har vert dårlig med oppdatering. :)
Men nå er sommeren over og høsten kicker inn. Jeg har begynt på 2 året på teoligi og hebraisk tar mye tid. Men det er spennende. Jeg har alltid likt språk. Men det er klart at det og lære ett dødt språk som ikke ligner på noe er krevende. Men det går foreløpig.
Ellers er jeg fortsatt på dolly på deltid og kjører pizza hjem til de som ikke gidder og lage mat ;)
I dag er det andre gang puls kjører i gang etter sommeren. Gleder meg til det, rett etter det så bærer det til brusand hvor jeg skal besøke mine foreldre for helgen. Det gleder jeg meg til. Alltid godt og komme litt vekk og slippe og tenke på så mye hverdagslige ting.
Ellers så gleder jeg meg masse til høsten. Det er mye spennende i vente både for menigheten og får tjenesten i mitt eget liv. Jeg trår inn som lovsangs "pastor" for ungdommer. Det vil si puls 2.
Så det blir spennede. Jeg kommer til og være kontakt personen for alle som har,vil være i lovsangstjenesten i puls 2 og rekrutere og disippelgjør nye kommende skudd. Det gleder jeg meg veldig til.
posted by Trond Westby @ 1:03 p.m.  
2 Comments:
  • At 4:25 p.m., Blogger Nils said…

    javel! då e du altså blitt "pastor" gratulerer! Godt å se at du er tilbake med en blogg. Fint å følge med. Lykke til på puls i kveld og kos deg på Brusand etterpå!

     
  • At 10:44 p.m., Blogger Unknown said…

    Nils! Eg hadde tenkt å hersa med den sjølutnemnt "pastor"-tittelen til trond!!! Ja, ja... Sånn e da vel. Du, trond? kan du kjøra ein pizza heim til meg? Du skjønna, me har ikkje dolly i austevoll, og eg sakna da goda krydderet...!

    Guds fred, småen!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER