ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
mandag, februar 12, 2007
Impuls Kristiansand 07
Impuls som var for første gang i kristiansand er over. EN FANTASTISK HELG!
Jeg er hjemme etter en hektisk og spennende helg i Kr.sand. Det var som sagt første gang impuls i kr.sand og vi fikk æren av og bli med og skrive historie. Fredag åpnet med rap, breaking og sykkeltriks. Etterpå var det lovsang. ungdommer responderte og vi merket en sal som var gira på og bli mer intim med Gud. Og var villige til og bli leda. Talen var det halvor som tok seg av denne kvelden og Fars hjerte var teamaet. ca 14 stk tok i mot Jesus denne kvelden. En bra start kan mann si!
Lørdags morgen var det Trond Tellefsen med sitt team som ledet lovsangen og Oline Hesselberg som talte. En kunne merke en forventing og Guds nærvær bare fylle hele salen og mange søkte forbønn.
på kvelden ledet vi lovsangen og Oline talte. dette var en veldig sterk kveld. Noe som sitter risset inn i minnet mitt er. En gutt som jeg så tok i mot Jesus rett forann øynene mine og en halv time senere stod med hendene i være og sang "Alt har sitt opphav i deg Gud" Det var utrolig gripende. Og folk dansa og hoppet i begeistring av Jesus.
Søndag talte Roy Elling og det er lenge siden tårene har komt i øynene mine under en tale men denne gangen rørte Gud sterkt i meg.
Det har vert en hektisk og lite søvn helg men Gud har gitt mer tilbake en jeg har gitt. Og rart nok har jeg mer krefter en jeg skulle tro etter en sånn en helg.
Tusen takk til alle som har bidratt med og bringe evangeliet til alle ungdommene som kom denne helgen.
posted by Trond Westby @ 12:16 a.m.  
7 Comments:
  • At 3:45 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Så bra dokke har hatt det bra. Og ikkje minst - så bra dokke slapp å hørra talane for andre gong sånn så me måtte. Zzzzz....

    Ha ein fine dag.

    kR

     
  • At 4:24 p.m., Blogger Linda said…

    Høres ut som dere har hatt det kjekt. Stilig at dere har vært i min gamle menighet:)

     
  • At 5:39 p.m., Blogger Fartein said…

    hørtes meget bra ut!!!! roy elling er rå bra!

     
  • At 9:33 p.m., Blogger Paul Grønseth said…

    Hei Trond!
    Kult å høre om Impuls i Kristiansand - har lekt ut fra flere kilder at det var ei spesiell helg. Var forøvrig innom Student-Impuls i Oslo på lørdagen. Får mer og mer sans for dere IMI-folk! :)

    Håper vi snakkes snart.

     
  • At 11:51 p.m., Blogger Kenneth said…

    d va ei fantastiske helg!
    takk for besøket:-) snakkes snart ijenn

     
  • At 11:55 p.m., Blogger Bjarte said…

    stol på Far så gjer an deg mer enn du kan forestilla deg:)

     
  • At 12:11 p.m., Blogger Monica said…

    Hørte fra Helene og at det va ein knallbra helg, og det e bra :) Sku gjerne ha vært der, men men, kan ikkje få med oss alt her i verden. Det viktigste va jo uansett ikkje at eg va der, men at Jesus va der :)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER